הפעימה השישית: התקבלה רשימת חטופים שישוחררו היום

    חדשות קול חי No Comments on הפעימה השישית: התקבלה רשימת חטופים שישוחררו היום
    12:21
    20.05.24
    אליהו גרין No Comments on רבני ובודקי העירובים מרחבי הארץ השתתפו בכינוס מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום, צפוי להיות היום האחרון בו ישוחררו חטופים ישראליים משבי החמאס, בתמורה להפסקת האש ושחרור אסירים ביטחוניים מבתי הכלא בישראל.

    לשכת ראה"מ פרסמה הבוקר כי רשימת המשוחררים שאמורים לחזור לביתם הערב, כבר הועברה לישראל ומשפחותיהם עודכנו. יוסי שניידר, קרוב של משפחת ביבס, אמר הבוקר לחדשות 12: לא קיבלנו עדכון שהם ברשימה של היום.

    במקביל קיימת עדיין האפשרות שהפסקת האש תוארך בתמורה לשחרור חטופים נוספים. נזכיר כי אמש, פורסם שברקע השמועות על החלטת הפסקת הלחימה בעזה לחלוטין, ובתמורה שחרור כל החטופים, כולל גברים וחיילים, כל אנשי הקואליציה מתנגדים וטוענים שההצעה לא נמצאת על השולחן.

    בתוך כך, פרופ' איתי פסח מנהל בית החולים ספרא לילדים בשיבא, מסר עדכון על מצבם הרפואי של המשוחררות מהשבי אמש: "זכינו לקבל בלילה 8 שבים בנוסף ל-13 שבים ושבות שכבר הגיעו. השבות היקרות שקיבלנו הלילה קבוצה של נשים חזקות, מדהימות, מלח הארץ הזאת, שעמדו בגבורה בתלאות השבי. התקבלו בחיבוק גדול שלנו ושל המשפחות מלוות בידי צוות ייעודי וצוות רחב שכולו התכונן לרגע הזה ומסור לרפא את פצעיהם הפיזיים והנפשיים".

    עוד הוסיף פרופ' פסח: "המשוחררות עברו בדיקה מקיפה. חלקן סובלות ממחלות רקע ומפציעות. מצבן הרפואי מורכב, הן יזדקקו להרחבה של הבדיקות. כולן יציבות ולא נשקפת סכנה מיידית לאף אחת מהן. ניתן להן את כל התנאים להחלמה".

     



    0 תגובות